Інна Звягінцева

ДОСЛІДЖЕННЯ ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ МЕТОДОМ КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ У ЧОЛОВІЧИХ ТА ЖІНОЧИХ ГЛЯНЦЕВИХ ЖУРНАЛАХ

Кваліфікаційна робота
на здобуття академічного звання магістра журналістики
Звягінцевої Інни Миколаївни

Науковий керівник -
професор, доктор філологічних наук
Квіт Сергій Миронович

У кваліфікаційній роботі розглядається явище викривленого зображення жінок у медіа. Наводяться основні види викривлень: використання пасивних жіночих образів, непропорційно велика кількість молодих та привабливих жінок, портретування жінки як «сексуальної іграшки», приписування жінкам певних занять та різновидів діяльності згідно з існуючими гендерними стереотипами. У дослідницькій частині роботи наведений як кількісний, так і якісний контент-аналіз візуальних жіночих образів в українських глянцевих журналах для чоловічої та жіночої аудиторії. Результати дослідження свідчать, що зображення жінки в українських медіа не є реалістичним.

Дослідження є актуальним у зв’язку з активним розвитком українського медіаринку, практично відсутніми законодавчими засобами запобігання дискримінації жінок у медіа та в умовах відсутності аналогічних досліджень.


11 липня 2007 @ 11:40

коментарів поки немає

Name:

Email:

URL:

запам'ятати мене

повідомляти про наступні коментарі?

Введіть символи з картинки: