Альона Перепеляк
автор: редактор
• Дипломна робота, 2010
ЗАСТОСУВАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ НОВИХ МЕДІА ПІД ЧАС ПРЕЗИДЕНТСЬКОЇ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ 2010
Науковий керівник –
доцент, кандидат філологічних наук
Дуцик Д. Р.
У кваліфікаційній роботі досліджуються застосування нових медіа у президентській кампанії 2010 (на прикладі Твіттер-трансляції #elect_ua), а також подібні спроби використання можливостей Інтернет простору для висвітлення виборів у 2004 році. Під час дослідження було проведено невеликий екскурс у світову історію нових медіа, розглянуто віхи їх розвитку й звернено увагу на проблеми їх функціонування в умовах українських реалій.
Аналіз вище згаданого явища було проведено за допомогою якісно-кількісного контент-аналізу, методу спостереження, порівняння та опитування. Ця робота є особливо актуальною, зважаючи на посилення інтересу до можливостей нових медіа збоку громадських, політичних організацій та ЗМІ, а також недостатній рівень дослідження в Україні.
4 липня 2010 @ 17:20