Альона Перепеляк

ЗАСТОСУВАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ НОВИХ МЕДІА ПІД ЧАС ПРЕЗИДЕНТСЬКОЇ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ 2010

Науковий керівник –
доцент, кандидат філологічних наук   
Дуцик Д. Р.

У кваліфікаційній роботі досліджуються застосування нових медіа у президентській кампанії 2010 (на прикладі Твіттер-трансляції #elect_ua), а також подібні спроби використання можливостей  Інтернет простору для висвітлення  виборів у 2004 році. Під час дослідження було проведено невеликий екскурс у світову історію нових медіа, розглянуто віхи їх розвитку й звернено увагу на проблеми їх функціонування в умовах українських реалій.

Аналіз вище згаданого явища було проведено за допомогою якісно-кількісного контент-аналізу, методу спостереження, порівняння та опитування. Ця робота є особливо актуальною, зважаючи на посилення інтересу до можливостей нових медіа збоку громадських, політичних організацій та ЗМІ, а також недостатній рівень дослідження в Україні.


4 липня 2010 @ 17:20

коментарів поки немає