Марія Лихман

Кризові репутаційні стратегії державних інституцій у розв’язанні комунікаційних криз (на прикладі України та Російської Федерації)

Кваліфікаційна робота на здобуття академічного звання магістра журналістики
Лихман Марії Олександрівни

Науковий керівник
кандидат філологічних наук, доцент
Яковець А.В.

ЗМІСТ

ВСТУП

Розділ 1. Кризи на корпоративному та державному рівнях

1.2 Комунікації в умовах кризи
1.3 Управління кризами на корпоративному та державному рівнях

Розділ 2. Використання ЗМІ як інструменту управління кризами: взаємодія ЗМІ та держави під час криз

Розділ 3. Порівняння державних антикризових стратегій України і Російської Федерації

3.1 Інформаційна політика України
3.2 Комунікативні стратегії українського керівництва під час кризових ситуацій
3.3 Інформаційна політика РФ
3.4 Комунікативні стратегії російського керівництва під час кризових ситуацій

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

11 липня 2007 @ 11:19

коментарів поки немає

Name:

Email:

URL:

запам'ятати мене

повідомляти про наступні коментарі?

Введіть символи з картинки:




анонси

20 червня о 10:00 перегляд документальних фільмів 1 року.

28 червня о 10:00 Конвокація. Перший випуск Програми"Журналістика цифрового майбутнього"

11, 14-15 липня вступні іспити: 11 - письмовий тест, 14-15 - співбесіди. Усі викладачі запрошуються!

липень-серпень літня практика 1 року.

останні доробки

відео
фото
аудіо
текст
новітні медіа

категорії

Дипломна робота, 2007

архів

липень 2007

підписка на RSS
підписатися на RSS
всі RSS-потоки