Марія Лихман
автор: редактор
• Дипломна робота, 2007
Кваліфікаційна робота на здобуття академічного звання магістра журналістики
Лихман Марії Олександрівни
Науковий керівник
кандидат філологічних наук, доцент
Яковець А.В.
ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ 1. Кризи на корпоративному та державному рівнях
- 1.2 Комунікації в умовах кризи
-
1.3 Управління кризами на корпоративному та державному рівнях
Розділ 2. Використання ЗМІ як інструменту управління кризами: взаємодія ЗМІ та держави під час криз
Розділ 3. Порівняння державних антикризових стратегій України і Російської Федерації
- 3.1 Інформаційна політика України
- 3.2 Комунікативні стратегії українського керівництва під час кризових ситуацій
- 3.3 Інформаційна політика РФ
-
3.4 Комунікативні стратегії російського керівництва під час кризових ситуацій
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
11 липня 2007 @ 11:19