Олена Загребіна

НОВИННІ МЕМИ ЯК ЯВИЩЕ УКРАЇНСЬКОГО ОНЛАЙНОВОГО ПРОСТОРУ

Науковий керівник –
старший викладач
Локоть Т. М.

Меми, тобто інформація, яку люди передають через імітацію, давно цікавлять західних дослідників. В Україні немає якісних досліджень на цю тему, хоча медіа-простір, як і людське спілкування, звички тощо, сповнений мемами.

Дослідження має на меті з’ясувати, наскільки впізнаваними є свіжі новинні меми серед користувачів українського онлайнового простору, а також визначити, чи розуміють вони ті меми, які впізнають. Результати такого дослідження мають також і практичне значення – вони дають змогу сформулювати рекомендації журналістам щодо особливостей роботи із новинними мемами.

Меми, щодо яких проводилось анкетування користувачів мережі Інтернет, обирались із найпопулярніших українських блогів соціальної та політичної тематики. Проаналізовані результати опитування дали підставу стверджувати, що майже половина користувачів онлайнового простору не розуміють меми частково або повністю.

У основі методології дослідження покладені поєднані якісний та кількісний контент-аналіз, а також метод анкетування.

У теоретичній частині роботи проілюстровані різні підходи до самого поняття мему, а також до способів та тенденцій розповсюдження мемів у різних умовах та періодах часу. Особлива увага приділена блогам, як одному із найуспішніших способів розповсюдження мемів.


29 червня 2011 @ 21:03

коментарів поки немає

Name:

Email:

URL:

запам'ятати мене

повідомляти про наступні коментарі?

Введіть символи з картинки: