Ольга Шиленко

«НАРОДНА ЗІРКА» ЯК ПРОДУКТ МАС-МЕДІА: АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ “ЗІРКОВОСТІ” В ТЕЛЕВІЗІЙНИХ ТАЛАНТ-ШОУ

Науковий керівник –
Орлова Д. В

Метою даної роботи є дослідити та зрозуміти процес формування образу «народної зірки» та його ймовірний вплив на популярність талант-шоу серед аудиторії. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку та списку використаних джерел.

У першому розділі подається огляд літератури. Здебільшого це англомовні дослідження феномену «талант шоу» та «зірок з народу» (celetoids). Джерелом інформації про українські форматні проекти стали численні статті, рейтинги та інтерв’ю з телевізійними діячами.

У другому розділі увага приділяється методології та застосуванню глибинного інтерв’ю для визначення впливу телебачення на самоусвідомлення глядача.

Третій розділ присвячений методу спостереження з метою вивчення реакції та формулювання основних вподобань аудиторії.

Список літератури містить 56 джерел. Дипломна робота займає 65 сторінок.


29 червня 2011 @ 19:38

коментарів поки немає

Name:

Email:

URL:

запам'ятати мене

повідомляти про наступні коментарі?

Введіть символи з картинки: