Ольга Новак

ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОГРАФІКИ ДРУКОВАНИМИ МЕДІА: ДОСЛІДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПРАКТИКИ

Науковий керівник –
Яковець Анатолій Володимирович

Метою роботи є дослідити використання інфографіки друкованими українськими медіа, які типи інфографіки частіше використовуються в друкованих медіа, в яких рубриках найчастіше використовується інфографіка  та  роль інфографіки у сучасній журналістиці. Для дослідження були обрані щотижневі суспільно-політичні журнали “Корреспондент”, “Фокус” та “Український тиждень”. Для проведення дослідження був використаний метод контент-аналізу. Під час контент-аналізу журналів за період з 1 травня 2010 року по 1 травня 2011 року вдалося виявити:

- кожен номер досліджуваних журналів за обраний період часу містив інфографіку;
- частіше за все українські друковані медіа використовували графіки;
- найбільше інфографіки в розділах “Новини”, та “Країна”;
- інфографіка використовується в досліджуваних медіа і як самостійний журналістський матеріал;
- інфографіка використовується на обкладинках журналів.


29 червня 2011 @ 20:13

коментарів поки немає

Name:

Email:

URL:

запам'ятати мене

повідомляти про наступні коментарі?

Введіть символи з картинки: