Аліна Мосендз

МЕДІА ПАНІКА У ВИСВІТЛЕННІ «СВИНЯЧОГО ГРИПУ» (A/H1N1)

Науковий керівник –
Ольга Батюк

Темою роботи є висвітлення епідемії «свинячого грипу» у квітні – грудні 2009 року. Головним чином розглядаємо наявність факторів, які спричинюють паніку у суспільстві через повідомлення у ЗМІ.

Ми вважаємо доцільним на прикладі висвітлення одного захворювання, зробити висновки та дати рекомендації ЗМІ, яким чином говорити про епідемії, застерігати та інформувати населення, при цьому не створюючи паніки.

Дослідження полягає у введені поняття «медіа паніка» (media hype) та виявленні її факторів в українських ЗМІ та у мотивах українських журналістів. Також дослідження висвітлення тематики «свинячого грипу» як епідемії може слугувати частиною у загальній кількості досліджень присвячених висвітленню епідемій та загроз для здоров’я населення взагалі.


29 червня 2011 @ 20:36

коментарів поки немає

Name:

Email:

URL:

запам'ятати мене

повідомляти про наступні коментарі?

Введіть символи з картинки: