Олександра Михайлова

ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ У ДИСКУРСІ УКРАЇНСЬКИХ МЕДІЙ 2005-2010 РОКІВ

Науковий керівник –
Дуцик Д. Р.

Дана робота присвячена дослідженню питання впливу засобів масової інформації на формування політичного іміджу Президента України (на прикладі каденції Віктора Ющенка, 2005-2010рр.)

Джерельною базою дослідження є публікації двох українських засобів масової інформації – видання «Сегодня» та «Дзеркало тижня» 2005-2010 років, для аналізу яких застосовується метод якісного контент-аналізу.

Робота аналізує тенденції та закономірності висвітлення діяльності глави держави, особливості стилю зазначених видань. В результаті дослідження було доведено, що вплив медіа є одним з найважливіших компонентів у структурі політичного іміджу. Засоби масової інформації слугують каналом зв’язку між владою та суспільством, впливають на формування іміджу Президента в суспільстві, а також віддзеркалюють суспільно-політичні настрої.


29 червня 2011 @ 20:39

коментарів поки немає