Інна Звягінцева
автор: редактор
• Дипломна робота, 2007
ДОСЛІДЖЕННЯ ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ МЕТОДОМ КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ У ЧОЛОВІЧИХ ТА ЖІНОЧИХ ГЛЯНЦЕВИХ ЖУРНАЛАХ
Кваліфікаційна робота
на здобуття академічного звання магістра журналістики
Звягінцевої Інни Миколаївни
Науковий керівник -
професор, доктор філологічних наук
Квіт Сергій Миронович
У кваліфікаційній роботі розглядається явище викривленого зображення жінок у медіа. Наводяться основні види викривлень: використання пасивних жіночих образів, непропорційно велика кількість молодих та привабливих жінок, портретування жінки як «сексуальної іграшки», приписування жінкам певних занять та різновидів діяльності згідно з існуючими гендерними стереотипами. У дослідницькій частині роботи наведений як кількісний, так і якісний контент-аналіз візуальних жіночих образів в українських глянцевих журналах для чоловічої та жіночої аудиторії. Результати дослідження свідчать, що зображення жінки в українських медіа не є реалістичним.
Дослідження є актуальним у зв’язку з активним розвитком українського медіаринку, практично відсутніми законодавчими засобами запобігання дискримінації жінок у медіа та в умовах відсутності аналогічних досліджень.
11 липня 2007 @ 11:40