Наталя Васюхнік
автор: редактор
• Дипломна робота, 2010
ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА КАНДИДАТАМИ В ПРЕЗИДЕНТИ У ПЕРЕДВИБОРЧІЙ КАМПАНІЇ 2009 – 2010 В УКРАЇНІ
Науковий керівник –
старший викладач
Локоть Тетяна Михайлівна
Дипломна робота на тему „Використання соціальних медіа кандидатами в президенти у передвиборчій кампанії 2009-2010 в Україні” містить 103 сторінки, 29 додатків, 18 діаграм, використано 73 джерела.
Мета роботи полягає у тому, щоб проаналізувати, наскільки ефективно українські кандидати в президенти використовували соціальні медіа у передвиборчій кампанії, що вони проігнорували, які перспективи використання нових медіа з ціллю політичного піару. На підставі проведених досліджень було з’ясовано причини, чому президентська передвиборча кампанія 2009 – 2010 в соціальних медіа не була успішною, Інтернет-користувачів активно не залучали у передвиборчому процесі; які перспективи і переваги застосування соціальних медіа у наступних передвиборчих кампаніях.
У першому розділі дипломної роботи розкрито теоретичні аспекти соціальних медіа, попередній досвід їх застосування як механізму політичної реклами.
У другому розділі дипломної роботи розглянуто методологію контент-аналізу, глибинного інтерв’ю та опитування.
У третьому розділі дипломної роботи проведено аналіз результатів по кожному застосованому методу.
Ключові слова: соціальні медіа, нові медіа, соціальні мережі, блоґи, передвиборча кампанія, кандидати в президенти, вибори.
4 липня 2010 @ 17:29