Ірина Стельмах

ІНФОРМАЦІЙНІ ХВИЛІ В УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕРНЕТ-МЕДІА НА ПРИКЛАДІ ІСТОРІЙ ОКСАНИ МАКАР ТА «КАРАВАНСЬКОГО СТРІЛЬЦЯ»

Науковий керівник –
Дейниченко Руслан Андрійович

Розвиток будь-якої теми у ЗМІ має хвилеподібний вигляд. Якщо зобразити «життя» теми на графіку, то воно нагадує хвилю, в якої є свій початок, пік та кінець. Спочатку лінія різко йде на зліт, потім інтерес до події спадає, крива падає, після чого може бути ще кілька менших  піків  (нам повідомляють нові подробиці) і - затухання. Але це лише тоді, коли інформаційна хвиля розвивається природно.

У даній роботі досліджується поширення інформаційних хвиль у трьох найрейтинговіших онлайн-медіа: «Кореспондент.net», «ТСН.ua» та «Сегодня.ua» на прикладі резонансних медіа історій 2012-2013 років – історії Оксани Макар та «караванського стрільця». Такий аналіз дозволяє проаналізувати один з ключових аспектів сучасного українського медіа-простору: природність чи штучність порядку денного, який пропонують аудиторії Інтернет-медіа.  Загалом для дослідження було обрано 1455 новинних повідомлень.

Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку літератури. У першому розділі йдеться про закономірності поширення інформації новинного характеру в онлайн-медіа та чинники, які на них впливають, як от час, тип Інтернет-ЗМІ та характер повідомлення, що у ньому подається тощо. Також у цьому розділі я описую закономірності поширення  інформаційних хвиль, як складову новинних циклів та зміни, яких вони зазнали завдяки мережі. Другий розділ розповідає  про те, які форми збирання даних, аналізу та інтерпретації, а також вибірка є прийнятними для даного дослідження. Таким є метод case-study та метод кількісно-якісного контент-аналізу. У третьому розділі містяться результати даного дослідження, де описано скільки новинних повідомлень було опубліковано на кожному з обраних для дослідження сайтах, що стосувались історій Оксани Макар та «караванського стрільця». Для кращої візуалізації числових даних побудовано графіки, таблиці  та діаграми, а також, окрім результатів по кожному Інтернет-ЗМІ, представлено також і узагальнення щодо усіх отриманих інформаційних хвиль.


29 серпня 2013 @ 12:58

коментарів поки немає