Христина Гладка

ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙНУ ТУРИСТИЧНИХ ВИДАНЬ «МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ» ТА «ВОКРУГ СВЕТА»

Науковий керівник –
Губенко Дмитро Володимирович

Робота присвячена дослідженню особливостей дизайну туристичних видань «Міжнародний туризм» та «Вокруг света». Обидва видання проаналізовано на предмет читомості, стилю та способу набору тексту. Досліджено побудову обкладинок та визначено переваги та недоліки розташування значимих елементів, таких як тема номера, фічери, реквізити номеру.

У роботі наведені приклади шрифтів, що є найбільш зручними для набору у журналах заголовків, розлогих статей та коротких заміток. Розкрито поняття «виразності», «читомості», «помітності» та «навігації» тексту. Пояснено чому важлива подача кожного друкованого матеріалу, а особливо розлогих статей у журналах.

Фокус-групи, контент-аналіз та візуальний метод фотографій вибірки видань за 2012 рік дозволили визначити відмінність між журналами, їх переваги та недоліки.
Ключові слова: журналістика, дизайн друкованих видань, верстка, типографія, туристичний журнал «Вокруг света», журнал про мандрівки та подорожі  «Міжнародний туризм».


29 серпня 2013 @ 14:18

коментарів поки немає