Валерія Дец

ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ СТАНОВЛЕННЯ FASHION-ЖУРНАЛІСТИКИ В УКРАЇНІ (НА ПРИКЛАДІ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ)

Науковий керівник –
Губенко Дмитро Володимирович

У роботі досліджено стан української fashion-журналістики як напряму сучасної журналістики та наукової дисципліни; розглянуто феномен моди як об’єкту fashion-журналістики; прослідковано історію виникнення та розвитку модних журналів в світі та Україні; проаналізовано сучасний вітчизняний ринок fashion-видань.

Автором здійснено якісний та кількісний контент-аналіз трьох українських версій міжнародних глянцевих видань: «Elle», «Harper’s Bazaar» та «Vogue». Вибірка дослідження: 19 примірників журналів. Період дослідження: 2002-2013 роки. На підставі отриманих результатів автор окреслює особливості контенту проаналізованих видань, робить висновки про особливості, тенденції та перспективи fashion- журналістики в Україні.


29 серпня 2013 @ 14:14

коментарів поки немає