Олександр Чубко

ГЕЙТКІПІНГ ЖАРТІВ: ГУМОРИСТИЧНІ ПЕРЕДАЧІ ЯК ДЖЕРЕЛО ПОЛІТИЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Науковий керівник –
доктор філологічних наук,
Моренець Володимир Пилипович

В роботі розглядаються українські гумористичні передачі та політична інформація, яку вони несуть глядачам. В огляді літератури в український контекст введені теорія низько-інформаційної раціональності та теорія побічного продукту, розглянуті гіпотези про можливий вплив гумористичних шоу. В описі методології детально описується спосіб застосування обраних методів, а також пропозиції для наступних дослідників цієї теми. У третьому розділі проведено аналіз відібраних випусків українських передач, підсумовано результати глибинних інтерв’ю та зроблено висновок про належність гумористичних передач до певного типу гейткіпінгу.


28 серпня 2013 @ 18:11

коментарів поки немає