Альона Чернецька

ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ПОЛІТИКАМИ У ПАРЛАМЕНТСЬКІЙ ВИБОРЧІЙ КАМПАНІЇ В УКРАЇНІ У 2012 РОЦІ

Науковий керівник –
кандидат філологічних наук, доцент
Дуцик Діана Ростиславівна

Дана робота присвячена питанню використання соціальних мереж Twitter та Facebook політичними партіями під час парламентської виборчої кампанії в Україні у 2012 році. Метою дослідження було проаналізувати  інтеграцію та активність  в соціальних мережах українських політичних партій, використання сайтів соціальних мереж під час парламентської виборчої кампанії в Україні у 2012 році, оцінити вплив залучення соціальних мереж на результати виборів. Гіпотеза дослідження базується на припущенні, що політичні сили під час парламентської виборчої кампанії почали активніше користуватися соціальними мережами та використання соціальних мереж вплинули на результати виборів. Автор досліджувала питання, використовуючи  методи контент-аналізу та експертного інтерв’ю.


29 серпня 2013 @ 12:47

коментарів поки немає