Софія Бугакова

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ FACEBOOK, ОДНОКЛАССНИКИ ТА ВКОНТАКТЕ: МОТИВИ КОРИСТУВАННЯ ТА ЇХНЄ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЗМІ

Керівник:
старший викладач
Локоть Тетяна

Об’єктами дослідження даної роботи є найбільш впливові на пострадянському просторі соціальні мережі Facebook, Вконтакте та Одноклассники. Мета роботи — дослідити феномен соціальних мереж загалом та їхню роль у журналістиці зокрема.

В роботі розглянуто мережі в історичній перспективі, наведено приклади їхнього застосування в різних сферах суспільного життя, зокрема, в журналістиці.

За допомогою методів опитування та контент-аналізу відповідей на відкриті запитання ми виконали наступні дослідницькі завдання:

• дослідили демографічні характеристии аудиторії соціальних мереж;
• виявили мотиви, якими керуються користувачі у виборі тих чи інших соціальних мереж;
• визначили перспективи подальшого дослідження.


4 липня 2010 @ 17:30

коментарів поки немає