Бабенко Анастасія

РЕАЛІТІ-ТЕЛЕБАЧЕННЯ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТЕЛЕВІЗІЙНОМУ РИНКУ: ПРИКЛАД «BIG BROTHER»

Науковий керівник –
кандидат політичних наук, доцент
Федченко Євген Миколайович

Дана робота присвячена дослідження доцільності використання формату реаліті-шоу «Big Brother» компанії «Endemol» через дванадцять років після виходу першого сезону проекту в Нідерландах та аналіз можливих проблем в умовах конкуренції з більш новітніми форматами, представленими в українському сегменті розважального телебачення.

Робота показала, що в ході адаптації редакційна команда припистулася численних прорахунків, що в сумі з несвоєчасністю появи продукту на українському ринку, призвело до низької популярності реаліті-шоу в Україні. Серед помилок організаторів можна виокремити неефективну рекламну кампанію, неправильний вибір телеканалу, неоднорзову зміну часових слотів, неправильне позиціонування на ринку реаліті-шоу, відсутність цілодобової прямої трансляції на сайті, відсутність мультимедійності проекту, надмірну спекуляцію сексуальною тематикою, невмінням реагувати на критичні ситуації та інше.  Українська версія «Big Brother» не справила вагомого соціального ефекту, закаладеного в сутність шоу, і скотилося до демонстрації сексуальних сцен та сварок, що робить шоу близьким до патогенного тексту.


31 травня 2012 @ 20:15

коментарів поки немає